Thursday, January 14, 2010

persekolahan bermula..

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,
Seperti yang semua sedia maklum,sesi persekolahan telah pun 2 minggu berlangsung. Secara peribadi, cikgu sangat gembira bertemu dengan para pelajar sekalian. Cikgu bangga dengan semangat di awal tahun ini. Pelajar tidak berkeliaran di luar kelas dan kelas-kelas juga berlangsung dengan jayanya. Namun, terdapatnya pertukaran jadual yang tidak dapat dielakkan.
Ini berlaku kerana terdapat sebilangan guru yang telah berpindah ke sekolah lain dan ada juga yang baru berpindah ke smahmy. Selain 3 orang guru baru yang telah di beritahu dahulu, terdapat lagi 2 orang guru baru berpindah ke sekolah kita iaitu Cikgu Farihan yang mengajar Bahasa Inggeris dan Ustazah Safi yang mengajar Pendidikan Islam.
Cikgu dapat melihat perubahan sikap pelajar ke arah yang lebih positif dan berharap agar ia dapat bertahan hingga ke akhir tahun terutamanya kepada pelajar tingkatan 3 dan 5. Ketua pelajar yang telah dipilih oleh Guru badan pengawas untuk 2010 ialah MUHAMMAD ZAKI BIN SHUKOR. Selain iu, terdapat juga pelantikan baru badan pengawas untuk 2010. Diharap agar para pelajar dapat menggalas tanggungjawab yag telah diberikan. Sekian

No comments:

Post a Comment